درمان کبد چرب  با طب سوزنی

دو سوم بدن انسان از خون تشکیل شده است و همانطور که می دانید کبد عمل تصفیه خون را بر عهده دارد. کبد به عنوان اجزای داخلی اصلی بدن نام برده می شود، حالا اگر در عملکرد آن اختلال ایجاد شود، به جای خون تمیز، خون کثیف در اندام های مختلف بدن گردش یافته و موجب مسمومیت آن ها خواهد شد.

درمان کبد چرب  با طب سوزنی

این روش یکی از روش های درمانی موثر برای بیمارانی می باشد که از مشکلات کبدی رنج می برند و به وسیله متخصص طب سوزنی انجام شود تا بیماران بتوانند سلامتی خود را بدست بیاورند. اگر به مشکلات کبدی توجه نشود ممکن است موجب مرگ بیمار شود. در نتیجه همواره باید در حفظ سلامت کبد کوشا باشید و به آن اهمیت دهید و در صورتی که کبد شما دچار اختلال شد، باید فورا برای درمان آن اقدام کنید.

چه کسانی احتمال ابتلا به بیماری کبد چرب دارند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت به طور کلی افراد زیر نسبت به دیگران بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری هستند:

  • افرادی که چاق بوده و دارای اضافه وزن هستند
  • افراد دارای دیابت نوع 2 زیرا این بیماری باعث افزایش جذب چربی به سلول های کبدی می شود
  • افراد بالای 50 سال
  • افرادی که فشار خونشان بالاست
  • افرادی که دارای کلسترول بالا هستند
  • افرادی که کاهش وزن سریع داشته اند (از طریق جراحی و یا سوتغذیه)

بسیاری از افراد پس از مبتلا به کبد چرب، هیچ گونه علائمی را در عملکرد سیستم بدن خود احساس نمی کنند. اما برخی از افراد ممکن است با احساس درد در قسمت بالا و سمت راست شکم درست جایی که کبد قرار گرفته یا همچنین احساس خستگی مداوم، از وجود این بیماری آگاه شوند. در این صورت باید سریعا برای درمان و جلوگیری از پیشروی این بیماری اقدام شود.

در صورتی که بیمار نسبت به این علائم و بیماری بی توجه باشد و برای درمان اقدام نکند، ممکن است دچار حمله قلبی یا سکته مغزی شده و در شرایط بدتر منجر به مرگ بیمار خواهد شد. بیمار باید علاوه بر مراجعه به پزشک، در سبک زندگی خود تغییراتی ایجاد کند تا به پیشگیری و درمان این بیماری کمک شود. طب سوزنی یکی از روش های درمان کبد چرب است که در سراسر دنیا مورد استفاده پزشکان متخصص و بیماران قرار می گیرد.

هزینه طب سوزنی در اصفهان

هزینه و ویزیت افراد با یکدیگر متفاوت است که به عواملی همچون نوع بیماری و تعداد سوزن هایی که به کار می رود و نوع کاری مثل کات، گواشا، بادکش و .. که انجام می شود بستگی دارد.

برای اکثر بیمارن میانگین هزینه طب سوزنی بسیار کمتر از درمان های مکمل است و همچنین روشی بسیار اثر بخش و بدون دارو برای اکثر بیماری ها محصوب می شود.

طب سوزنی برای درمان کبد چرب

طب سوزنی در طب شرقی به عنوان یکی از روش های موثر به حساب می آید که برای درمان کبد چرب نیز مورد استفاده قرار می گیرد. روش طب سوزنی طبیعی و بدون عارضه است و برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. به همین دلیل افارد زیادی با اطمینان خاطر برای درمان بیماری خود از این روش استفاده می کنند. اگر برای درمان کبد چرب خود از روش طب سوزنی استفاده کنید، علاوه بر تاثیر گذاری بالا، نسبت به دیگر روش های درمان به صرفه تر بوده و طی بلند مدت نتایج آن مشاهده می شود.

اما نکته ای که باید به آن دقت کنید این است که انجام این روش به دست هر کسی امکان پذیر نیست و اگر می خواهید نتایج مطلوب و درمان بیماری را مشاهده کنید، باید به متخصص مراجعه کنید. ما به شما دکتر علی اعتمادی متخصص طب سوزنی اصفهان را معرفی می کنیم تا پس از درمان بیماری خود به معجزه طب سوزنی ایمان بیاورید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار